pjotr-en-marjon-.reismee.nl

dag 8

vandaag naar port elizabeth gevlogen vroeg uit bed dus

gelijk na de landing auto opgehaald gaat super daar auto snel in geleverd en oppakken ging ook super snel

we rijden nu in een volkswagen tiguan 20000 op de teller

gelijk door gereden naar jeffreys bay dit moet de beste plek van de wereld zijn om te surfen

wij hadden pech wind vanuit land dus golven braken te snel ik heb lekker op het strand zitten kijken naar pjotr en foto's gemaakt

maar ben helemaal gezandstraald

verder super lekker weer hier 30 graden nu in de avond stormt het hier heel hard

nog even naar de kapper geweest tussendoor  pjotr moest een nieuwe telefoon de andere was overleden helaas

eindelijk een hotel weer met een lekker bad dus uurtje heerlijk in gelegen

morgen rijden we naar beach villa hotel in wilderness moet aan de zee liggen dus ben benieuwd

in het vliegtuig nog een leuk gesprek gehad met een man uit durban kwam vanouds uit india ben gelijk uitgenodigd voor volgende keer 4 weken te komen met martin man had gestudeerd in delft en werkte in de havens

dus martin kan er niet meer onderuit nu moet gewoon mee op vakantie